پلتفرم اینترنت اشیاء +IOT

پلتفرم اینترنت اشیاء +IOT چیست؟

با توجه به گسترش روز تکتولوژی افزون در زمینه اینترنت اشیاء ارائه دهنده های سرویس اینترنت اشیاء بصورت بستر خدماتی پیاده سازی شده اند. این خدمات بصورت رایگان و با امنیت پایین تر در سرور های خارجی بصورت گسترده ایی ایجاد شده اند .

با توجه به نیاز داخلی در زمینه های کنترل و پایش هوشمند در صنایع، پزشکی ، خانگی و آزمایشگاهی پلتفرم +IOT ایجاد شد تا با توجه به محدودیت های دسترسی و سرعت سرویس اینترنت اشیاء منعطفی را در اخیتار شما قرار بدهیم. سرویس ما بر روی سرور ابری داخلی بوده و مشکلات عدم دسترسی نخواهد داشت.

وب پنل اینترنت اشیاء +IOT :

جهت کاربری آسان وب پنل طراحی شده است تا بصورت حرفه ایی و آسان کاربران با سرویس ارتباط بر قرار کنند و عملیات پایش و کنترل را پیاده سازی نمایند. از مزایای وب پنل عدم نیاز به برنامه خاصی جهت کاربری می باشد.

کاربری وب پنل اینترنت اشیاء +IOT :

– ایجاد کانال ارتباطی : با توجه به سطح اکانت کاربری که در پنل خرید قابل مشاهده می باشد، کاربر می تواند یک کانال را جهت ارسال و دریافت اطلاعات مورد نیاز ایجاد نماید. آدرس کانال ایجاد شده ترکیبی از شماره همراه و نام دلخواه می باشد.

-دستگاه کاربر : کاربری می تواند با توجه به سطح کاربری اکانت تعدادی دستگاه را در وب پنل ایجاد نمایید، هدف از ایجاد دستگاه برای کاربر این است که بتواند ویجت های کاربری مناسب را برای موارد مورد نیاز ایجاد نمایید.

-ویجت های کاربری : ویجت های کاربری ابزار هایی هستند که به شما قابلیت ارسال دستور و یا نمایش یک اطلاعات را می دهد، مثلا یک کلید خاموش یا روشن یا گیج نمایش دما یا ولتاژ.

انواع ویجت های وب پنل به شکل زیر می باشند :

با توجه به نیاز کاربران برای مانیتورینگ اطلاعات به زودی بر روی اکانت طلایی ویجت های ذخیره اطلاعات ارسال شده ایجاد خواهد شد.

برای آموزش کار با وب پنل و کاربری از APi های سرویس به قسمت آموزش مراجعه کنید.

با حمایت شما از پلتفرم +IOT ما را در این مسیر یاری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *